۲۴ آبان ۱۳۹۳، ۱۳:۳۲

مجید برزگر مطرح کرد:

«پرویز» گرفتار کج‌سلیقگی مدیران دوره قبل شده بود

«پرویز» گرفتار کج‌سلیقگی مدیران دوره قبل شده بود

کارگردان فیلم «پرویز» از اینکه فیلمش پس از سه سال به نمایش درمی‌آید اظهار خوشحالی کرد و گفت که این فیلم گرفتار کج‌سلیقگی مدیران دوره قبل شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، فیلم سینمایی «پرویز» با حضور سعید ارمند تهیه کننده و مجید برزگر کارگردان و نویسنده این فیلم 23 آبان در موزه سینما نمایش داده شد و عوامل آن با مردم دیدار کردند. 

سعید آرمند تهیه کننده این فیلم در ابتدای صحبت هایش گفت: این فیلم تجربه بسیار خوبی بود و تا به حال اتفاقات بسیار خوبی برایش در جشنواره های مختلف بین المللی افتاده است. امیدوارم این موفقیت ها ادامه دار باشد و خوشحالم که فیلم در گروه سینمایی «هنر و تجربه» اکران شده است.

وی با تاکید بر اینکه باید از گروه سینمایی «هنر و تجربه» بیشتر حمایت کرد، ادامه داد: با خبر شدم که در پردیس سینمایی کوروش از دو فیلم «ماهی و گربه» و «پرویز» استقبال بسیار خوبی شده است و ظاهرا قرار است سالنی به این دو فیلم اختصاص بدهند. شنیدن این خبرها ما را دلگرم می کند و از این بابت خوشحالم.

مجید برزگر کارگردان اثر نیز در ادامه بیان کرد: این فیلم هم در پیچ و خم کج فهمی و کج سلیقگی مدیران خصوصا مدیران دوره قبل گرفتار شد و حالا خوشحالم که بعد از سه سال فرصت نمایشی برای فیلم ما پیش آمد.

وی در ادامه مراسم ضمن قدردانی از همکاران خود در فیلم هایش به اثر جدیدی که قرار است کلید بزند اشاره و بیان کرد: امیدوارم فیلم جدیدی که طی چند روز آینده کلید خواهم زد نیز همین مختصات را داشته باشد.

برزگر نمایش فیلم خود را به فیلم «عصبانی نیستم» تقدیم کرد و گفت: امیدوارم فیلم ها نمایش داده شود و بعد آنها را قضاوت کنیم و امیدوارم فیلم رضا درمیشیان نیز نمایش داده شود.

امین جعفری، الهام صالحی، مهدی برزگر، ابوذر فرهادی، رامبد جوان، آهو خردمند، حسین مسافر آستانه، مهدی رحمانی، محمد رضا غفاری، اشکان خطیبی، مجتبی میر طهماسب، علیرضا امینی، حمید امجد، ایرج کریمی، مازیار شیخ محبوبی، محمد رضا دلپاک، علی کریم، غزاله معتمد، سیاوش چراغی پور، وحید موسادیان، علی احمد زاده از جمله مهمانان این مراسم بود.

کد خبر 2421366

برچسب‌ها